غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی دولت شیوه‌نامه‌ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه تصویب کرد / ابتکار

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت شیوه‌نامه‌ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه‌ها تصویب کرد.

دولت شیوه‌نامه‌ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه تصویب کرد / ابتکار

ابتکار: دولت شیوه نامه ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه تصویب کرد

عبارات مهم : ایران

معاون مدیر جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت شیوه نامه ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه ها تصویب کرد.

به گزارش تسنیم، معصومه ابتکار معاون مدیر جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه رادیویی پارک شهر راجع به عنوان حضور زنان در ورزشگاه ها اظهار داشت: این عنوان درست و یا غلط تبدیل به مطالبه جوانان شده است هست، شئونات را همه رعایت می کنند ولی بعضا اتفاقاتی رخ داد که حساسیت هایی را در جامعه ایجاد کرد.

دولت شیوه‌نامه‌ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه تصویب کرد / ابتکار

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت ایجاد زمینه سالم و مناسب جهت ایجاد نشاط در جامعه هست، یادآور شد: چه ایرادی وجود دارد که جوانان ما در فضای سالمی مانند ورزشگاه جهت دیدن بازی مورد علاقه ارزش حضور پیدا کنند. مکان های ورزشی سالم ترین فضا جهت نشاط به شمار می روند البته رفتارها هم باید در چارچوب باشد.هیچ کس نمی گوید، بی قانونی و هنجارشکنی به وجود آید.

معاون مدیر جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت شیوه نامه ای را در این زمینه تصویب کرد تا فضاهای استادیوم هایی که مسئله دارند، اصلاح شود. البته بانوان جهت دیدن بعضی ورزش ها مطالبه ای ندارند. مثل کشتی، ولی جهت بعضی ورزش ها مانند والیبال مطالبات زیادی وجود دارد. به نظر ما هم باید یک مقداری تحمل مان را اوج ببریم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت شیوه‌نامه‌ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه‌ها تصویب کرد.

ابتکار راجع به تصمیمات دولت در زمینه پرسشها و پرسشها اقتصادی گفت: زمانی که آمریکا نخستین گام ها را جهت خروج از برجام برداشت دولت کشور عزیزمان ایران تدابیر پیشگیرانه ای را اتخاذ کرده بود تا آثار این پرسشها کمتر شود. الان هم تدابیر خاصی در نظر گرفته شده است هست، آمریکا تلاش می کند مناسبات پولی و مالی ما را دچار اخلال کند ولی دولت در چند ماه اخیر همه تلاش خود را جهت تنظیم بازار به خرج داد و به تلاش خود ادامه می دهد ولی بخشی به عهده خود مردم هست، اینکه در این شرایط هرکس بخواهد سود خود را ببرد به دور از شئونات انسانی است.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس این مشکل ها را داشتیم آن وقت همراهی مردم ما را از پرسشها عبور داد الان هم همین گونه هست. این ترساندن علیه دولت تنها نیست علیه نظام هم نیست علیه کشور عزیزمان ایران است لذا همه باید کنار هم باشیم. دولت جهت کم کردن این آثار و تامین مایحتاج اولیه مردم تلاش می کند. مدیر جمهور دستور دادند که هیچ مشکلی جهت مایحتاج عمومی وجود نداشته باشند تا از این تکانه ها عبور کنیم.

ابتکار افزود: در داخل هم ممکن است مشکلاتی داریم، شاید بعضی سیاست ها دقیق نبوده که در اشخاص و سیاست ها تغییراتی در کابینه داشتیم، ممکن است در آینده هم تغییراتی داشته باشیم به هر حال تصمیم با مدیر جمهور هست. زمانی که کابینه گزینش شد این شرایط وجود نداشت، شرایط عوض کردن کرد، وعده های مدیر جمهور جهت آن شرایط بود البته ایشان هنوز هم به این وعده ها پایبندند ولی شرایط عوض کردن کرده است.

دولت شیوه‌نامه‌ای را جهت ورود زنان به ورزشگاه تصویب کرد / ابتکار

وی در آخر گفت: امروز به جز معدود کشورها با ترامپ همراه نمی شوند. دیگر دنیا با ترامپ همراه نیست که این حاصل تلاش هایی آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی هست. کشور عزیزمان ایران امروز منزوی نیست.

واژه های کلیدی: ایران | ورزشگاه | معصومه ابتکار | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار