غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی تمهیدات ترافیکی پایتخت در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

از سوی جانشین مدیر پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۱۴ خرداد ماه اعلام شد.

تمهیدات ترافیکی پایتخت در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

تمهیدات ترافیکی پایتخت در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

عبارات مهم : ایران

از سوی جانشین مدیر پلیس راهور ناجا، محدودیت های ترافیکی مراسم ۱۴ خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمدحسین عابدی جانشین مدیر پلیس راهور ناجا دربارهٔ محدودیت های ترافیکی ۱۴ خرداد ماه و مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: طرح ترافیکی در این روز به مورد اجرا گذاشته می شود همکاران از روز ۱۳ خرداد در بهشت زهرا مستقر می شوند و کلیه همکارانم به صورت ۱۰۰ درصدی در محل ها حضور دارند.

تمهیدات ترافیکی پایتخت در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

وی افزود: ماموران پلیس راهور در دو شیفت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و از ۱۳:۳۰ تا آخر مراسم در مبادی ورودی بهشت زهرا و مسیرهای منتهی به آن حضور خواهند داشت.

عابدی ادامه داد: آینده نگری می شود امسال به علت ماه مبارک با کم کردن حجم زائران روبرو هستیم.

از سوی جانشین مدیر پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۱۴ خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش مهر، توقف انواع وسایل نقلیه در پارکینگ های اطراف حرم مطهر به منظور هماهنگی و جلوگیری از بی نظمی تردد کاروان های اعزامی محل پارک اتوبوس ها به شرح ذیل در نظر گرفته شده است است:

پارکینگ شماره ۲ و ۳: واقع در پارکینگهای داخلی و معابر بین قطعات بهشت زهرا (س) جهت پارک خودروهای شخصی تخصیص داده شده است یافته است.

پارکینگ شماره ۴: واقع در پارکینگ متروشاهد جهت پارک موتورسیکلتها و مینی بوس های تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تخصیص داده شده است یافته است.

تمهیدات ترافیکی پایتخت در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

پارکینگ شماره ۵ و ۱۰: واقع در پارکینگ ضلع شمالی و شمال شرقی حرم امام خمینی (ره) و طول بلوار اخلاقی جهت پارک اتوبوسهای ورودی از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد.

پارکینگ شماره ۶: واقع در ضلع شمال حرم مطهر برابر بخشداری شهر آفتاب جهت پارک اتوبوسهای شرکت واحد تخصیص داده شده است یافته است.

از سوی جانشین مدیر پلیس راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۱۴ خرداد ماه اعلام شد.

پارکینگ شماره ۸: واقع در ضلع غربی بزرگراه خلیج فارس (روبروی حرم مطهر) جهت پارک اتوبوسهای استان های سمنان، اصفهان، مرکزی، قم، البرز و سپاه سید الشهدا حوزه غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران تخصیص داده شده است یافته است.

مسیرهای ورودی به پارکینگ ها:

تمهیدات ترافیکی پایتخت در ایام ارتحال امام خمینی (ره)

اتوبوس های حوزه شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران و شرکت واحد که قصد ورود به پارکین گهای شماره ۵ و ۶ را دارند:

الف- از طریق محور آزادگان و پل شهید صنیع خانی وارد بزرگراه شهید هاشمی و بعد از پل امام علی (ع) از طریق خیابان انبار اخلاقی به سمت بخشداری آفتاب هدایت و در پارکینگ فوق مستقر می گردند.

ب) اتوبوس های شرکت واحد از طریق محور آزادگان، پل شهید صنیع خانی نرسیده به پل سرلشکر صالحی از طریق بزرگراه مزرعه وارد پارکینگ شماره ۶ می شوند.

اتوبوس هایی که قصد ورود به پارکینگ شماره ۸ را دارند:

الف) از مسیر غرب به شرق آزادگان وارد فرعی مرتضی گرد (شهرک شهید آوینی) شده است و با توجه به تابلوها و علائم راهنما وارد پارکینگ مربوطه خواهند شد.

ب) اتوبوس هایی که از اسلامشهر و رباط کریم به سمت این پارکینگ حرکت می کنند می بایست از طریق بزرگراه میان آباد به این پارکینگ دسترسی داشته باشند.

ج) زائرین استان البرز می توانند از طریق غرب به شرق آزادگان حرکت و از لاین کندرو وارد شهرک مرتضی گرد شده است و بعد از طی مسیر در ادامه با تابلوهای هدایت مسیراز سه راه حسین آباد به پارکینگ مد نظر وارد می شوند.

د) استان سمنان جهت ورود می بایستی مسیر شرق به غرب آزادگان پل شهید صنیع خانی به جنوب و در ادامه از راستگرد شهید هاشمی به بلوار علامه عسگری وارد و بعد از پل حرم وارد پارکینگ فوق می گردند این پارکینگ مربوط به استانهای سمنان و البرز می باشند.

ه) استان های قم، اصفهان و مرکزی که از مسیر جنوب به شمال آزاد راه قم – پایتخت کشور عزیزمان ایران حرکت می کنند می توانند بعد از عبور از پل حسن آباد از طریق زیر گذر کهریزک وارد بزرگراه نمایشگاه شده است و در نهایت وارد پارکینگ شماره ۸ خواهند شد.

هنگام تخلیه پارکینگ ها در خاتمه مراسم به منظور حفظ نظم و تسهیل در خروج شرکت کنندگان در پارکینگ ها وسائط نقلیه برابر بنرهای منصوب در محل های خروجی به سمت محورهای مورد نظر حرکت نمایند.

ممنوعیتها و محدودیت های تردد و توقف

ممنوعیت های تردد:

۱–۱ از ساعت ۰۸۰۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴/۳/۹۶ تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل پارکینگ ها و معابر و برقرار شدن شرایط عادی تردد کلیه وسایل باربری سنگین در مسیر بزرگراه قدیم قم از سه راهی حسن آباد تا پل آزادگان و طول بزرگراه شهید هاشمی و بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان به جنوب تا بزرگراه قدیم و بالعکس ممنوع بوده و این قبیل وسایل می توانند از طریق بزرگراه حسن آباد به بزرگراه ساوه و آزادگان غرب و شرق و همچنین جهت تر دد وسایل نقلیه سنگین به قم از طریق بزرگراه آزادگان به بزرگراه ساوه و سلفچگان و در نهایت بزرگراه قم تردد نمایند.

۱–۲ از ساعت ۰۸۰۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴/۳/۹۶ تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم و عادی شدن اوضاع معابر تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس به استثنای وسایل نقلیه حامل زائرین از بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا و از سه راهی باقر شهر تا بزرگراه خلیج فارس (تهران – قم) ممنوع خواهد بود.

۱–۳ از ساعت ۱۳۰۰ روز ۱۴/۳/۹۶ در مسیر جنوب به شمال آزاد راه قم – پایتخت کشور عزیزمان ایران به استثنای اتوبوس های زائران قم – اصفهان و مرکزی اعمال محدودیت شده است و خودروها ازپل حسن آباد به سمت بزرگراه قدیم قم و در نهایت پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه مسیر خواهند داد.

۱–۴ تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاد راه پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد. لیکن در شرایط بحران احتمالی و حسب تشخیص مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ محدودیت ترافیکی در محور فوق اعمال گردیده و ضمن ممنوعیت تردد در مسیر مذکور وسایل نقلیه به مسیر بزرگراه قدیم قم هدایت خواهند شد.

۱–۵ تاکسی های فرودگاه امام خمینی (ره) می بایستی در وقت اجرای محدودیت در روز یکشنبه مورخه ۱۴/۳/۹۶ تا خاتمه مراسم از مسیر آزاد راه پایتخت کشور عزیزمان ایران – ساوه تردد نمایند.

۱–۶ اعمال محدودیت در بزرگراه قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت و هدایت خودروها به سمت شرق (جاده سایت) و ادامه مسیر از باقر شهر و در نهایت بزرگراه قدیم به سمت پایتخت کشور عزیزمان ایران اعمال محدودیت از دوربرگردان سالمندان به جهت جلوگیری از تردد کامیون ها در صورت لزوم و اعلام رده محترم فرماندهی به عهده منطقه ۱۲ می باشد.

ممنوعیت های توقف:

از ساعت ۸:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴/۳/۹۶ تا آخر مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر مشروحه ذیل اعمال خواهد گردید:

۲–۱) بزرگراه خلیج فارس از پل حرم مطهر به سمت جنوب تا عوارضی در هر دو مسیر.

۲–۲) توقف کلیه وسایل نقلیه در مدخلهای ورودی، خروجی و خیابانهای فرعی منتهی به پارکینگ ها و نیز خیابانهای مهم محوطه بهشت زهرا (س).

۲–۳) توقف اتوبوس های شرکت واحد در بزرگراه شهید هاشمی در مسیر شمال به جنوب تا میدان ساعت در هر دو مسیر.

۳–۴) برابر هماهنگی های انجام شده است چنانچه پارکینگ ضلع شمال حرم به لحاظ امنیتی بایستی خالی از ماشین باشد از ابتدای مراسم به وسیله عوامل انتظامی اجازه ورود داده نشود در غیر این صورت راهور هیچگونه مسئولیتی در خصوص پاک سازی پارکینگ ضلع شمالی حرم را عهده دار نخواهد بود.

۲–۵) توقف کلیه وسایط نقلیه در طول بلوار علامه عسگری در هر دو مسیر از سه راهی باقر شهر تا پل حرم (خلیج فارس).

واژه های کلیدی: ایران | شماره | بزرگراه | پارکینگ | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار