غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی جنس عرضه در بازار آپارتمان‌های کلیدنخورده

تازه‌ترین بررسی از اوضاع فایل‌های عرضه شده است در بازار آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده نشان می‌دهد دو سوم فایل‌های این گروه سنی در بازار مسکن، واحدهای بزرگ متر

جنس عرضه در بازار آپارتمان‌های کلیدنخورده

جنس عرضه در بازار آپارتمان های کلیدنخورده

عبارات مهم : بازار

تازه ترین بررسی از اوضاع فایل های عرضه شده است در بازار آپارتمان های نوساز و کلیدنخورده نشان می دهد دو سوم فایل های این گروه سنی در بازار مسکن، واحدهای بزرگ متراژ با مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع هستند.

به گزارش دنیای اقتصاد ، در حالی که تقاضای مصرفی در گروه آپارتمان های کوچک و میان متراژ در جست وجوی فایل های نوساز و کلیدنخورده ناکام مانده و همچنان کمبود فایل در این گروه سنی در مناطق ۴ و ۵ مشهود هست، آپارتمان های بزرگ متراژ در این گروه سنی به وفور در موتورهای جست وجو و آگهی های نیازمندی روزنامه ها یافت می شود. بخشی از عرضه این آپارتمان ها مربوط به واحدهایی است که بیش از یک سال خالی مانده و همچنان به صورت فایل در اختیار واسطه ها واقع شده است است ولی بخشی نیز واحدهای اخیرا تکمیل شده است هستند که به بازار عرضه شده است اند.

البته در بین آپارتمان هایی که به عنوان کلیدنخورده در گروه لوکس متراژها با مساحت بیش از ۱۵۰ مترمربع فایل شده است اند، واحدهای بسیاری وجود دارد که چند سال از تکمیل آنها می گذرد ولی چون تقاضا جهت خرید آنها وجود نداشت، سازنده ها از عرضه آنها موقتا دست کشیده بودند. اکنون که بازگشت رونق به بازار مسکن جهت همه طرف های بازار اثبات شده است هست، مناسب ترین وقت جهت عرضه واحدهایی است که به علت ناهمخوانی با جنس تقاضای مصرفی، سال ها در انتظار فروش بوده اند.

جنس عرضه در بازار آپارتمان‌های کلیدنخورده

در عین حال قیمت های پیشنهادی آپارتمان های کلیدنخورده از نظر مشاوران املاک، عمدتا «پرت» و دور از ارزش واقعی ملک است و به نظر می رسد مالکان این واحدها نیز انتظار دارند هم پای املاک مصرفی از زیاد کردن قیمت مسکن بهره مند شوند. با این حال تحلیل مشاوران املاک این است که با توجه به جنس متفاوت تقاضای آپارتمان های به خاص لوکس متراژ و کم شمار بودن متقاضیان این گروه از املاک در مقایسه با سایر انواع مسکن عرضه شده است در بازار، کشش زیاد کردن قیمت در این گروه سنی کمتر است و مالکانی که قصد جدی فروش دارند، باید در قیمت گذاری این عنوان را لحاظ کنند.

واژه های کلیدی: بازار | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار