غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی فهرست آپارتمان‌های «به قیمت رسیده» در منطقه ۴

حدود یک پنجم معاملات مسکن در کانون شرقی آپارتمان‌های مصرفی پایتخت در نیمه اول خرداد ماه در گروه واحدهای ۵ تا ۱۰ سال ساخت بوده که مشاوران املاک از آنها با عنوان

فهرست آپارتمان‌های «به قیمت رسیده» در منطقه ۴

فهرست آپارتمان های «به قیمت رسیده» در منطقه ۴

عبارات مهم : ایران

حدود یک پنجم معاملات مسکن در کانون شرقی آپارتمان های مصرفی پایتخت در نیمه اول خرداد ماه در گروه واحدهای ۵ تا ۱۰ سال ساخت بوده که مشاوران املاک از آنها با عنوان «به قیمت رسیده» یاد می کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد ، منطقه ۴ پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از دو منطقه حائز رتبه پرمعامله ترین مناطق در بازار مسکن پایتخت، حتی در شرایط رکود بازار در سال های ۹۲ تا ۹۵ نیز همواره میزبان تقاضای مصرفی مسکن بوده و در شرایطی که اغلب مناطق در رکود مطلق بودند، تعداد معاملات مسکن در این منطقه قابل توجه بوده هست. در ماه های اخیر نیز بعد از اینکه بازار مسکن با عبور از فاز پیش رونق، وارد فاز رونق کامل شد، بازار معاملات مسکن در این منطقه گرم تر از هر لحظه شد؛ هر چند این اوضاع موجب شد بعد از منطقه ۵، رتبه بیشترین زیاد کردن قیمت مسکن در ماه های اخیر نیز به منطقه ۴ تعلق بگیرد.

تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» حاکی از این است که در خرداد ماه میزان مراجعه به بنگاه ها با کم کردن محسوسی نسبت به دو ماه اول بهار ۹۷ روبه رو شده است و به همین نسبت حجم معاملات در این منطقه نیز تنزل یافته هست. برابر آمارهای اولیه و غیرقطعی سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، در نیمه اول خرداد حدود ۶۲۰ فقره معامله در منطقه ۴ ثبت شده است که سهم آپارتمان های ۵ تا ۱۰ سال ساخت از این تعداد حدود ۱۳۰ فقره، معادل ۲۰ درصد از کل معاملات منطقه ۴ بوده است.

فهرست آپارتمان‌های «به قیمت رسیده» در منطقه ۴

واسطه های ملکی اغلب از آپارتمان های ۵ تا ۱۰ سال ساخت با اصطلاح «به قیمت رسیده» یاد می کنند، به این معنا که قیمت آنها در مقایسه با آپارتمان های تازه ساز و نوساز قدری تعدیل شده است و در عین حال می توان با هزینه جزئی بازسازی، نمای داخلی آن را با رقم کمتری همچون نمای ساختمان تازه ساز ترمیم کرد. در جدول نبض بازار امروز فهرست آپارتمان های به قیمت رسیده معامله شده است در نیمه اول خرداد ماه در منطقه ۴ انتشار یافته است.

واژه های کلیدی: ایران | بازار | اقتصاد | اقتصاد | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار