غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی بازار سرمایه با عوض کردن کابینه عوض کردن چندانی نمی کند ، کاهش کارمزد معاملات تا یک ماه دیگر

یک عضو شورای عالی بورس اعتقاد است که عوض کردن و تحولات در کابینه دولت چندان تاثیری روی بازار سرمایه نخواهد داشت آیا که آنچه بر روی بازار تاثیر می گذارد واقعیت ا

بازار سرمایه با عوض کردن کابینه عوض کردن چندانی نمی کند ، کاهش کارمزد معاملات تا یک ماه دیگر

کاهش کارمزد معاملات تا یک ماه دیگر/ بازار سرمایه با عوض کردن کابینه عوض کردن چندانی نمی کند

عبارات مهم : بازار

یک عضو شورای عالی بورس اعتقاد است که عوض کردن و تحولات در کابینه دولت چندان تاثیری روی بازار سرمایه نخواهد داشت آیا که آنچه بر روی بازار تاثیر می گذارد واقعیت اقتصاد هست؛ او همچنین از کم کردن کارمزد مربوط به ارکان بازار سرمایه تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا حسین عبده تبریزی راجع به چشم انداز قیمت ارز، مسکن و بازار سهام در نیمه دوم امسال اظهار کرد: هر نوع عوض کردن قیمت در این موارد بستگی به تورم دارد ولی اگر خدای نکرده فنر نقدینگی فرار کند اول بر روی ارز و بعد روی کامودوتی ها سپس بر روی بازار سهام و در نهایت بر روی مسکن تاثیر گذار خواهد بود.

بازار سرمایه با عوض کردن کابینه عوض کردن چندانی نمی کند ، کاهش کارمزد معاملات تا یک ماه دیگر

وی راجع به احتمال عوض کردن و تحول در بازار سرمایه کشور عزیزمان ایران به باعث کابینه تازه گفت: تغییرات در کابینه تازه دولت تاثیر آنچنانی بر روی بازار سهام نخواهد داشت، به نظر می رسد دولت با تغییرات عمده ای در کابینه مواجه نباشد مضاف بر اینکه تاثیرترکیب کابینه معمولا بر روی شاخص مربوط به همه وزرا نیست و در نهایت عوض کردن سه وزیر یا رییس شرکت بورس ممکن است بر روی شاخص تاثیر گذار باشند از این رو به نظر می رسد تاثیر این عنوان جهت نماگر بورس حداکثر دو یا سه درصد باشد. آنچه بر روی بازار تاثیر می گذارد واقعیت اقتصاد است.

این عضو شورای عالی بورس در پاسخ به این پرسش که راه درمان بحران نظام بانکی در حال حاضر چیست؟ گفت: بانک مرکزی تلاش زیادی می کند تا مسایل خود را حل کند ولی بحران کنونی مسئله نسبتاً کهنه و قدیمی است که گریبانگیر نظام بانکی شده است و حالا در دولت یازدهم تقریباً به یک اوضاع سخت تری رسیده است بنابراین باید مجموعه ای از راه حل ها وجود داشته باشد تا پرسشها بانک ها را درست کند.

یک عضو شورای عالی بورس اعتقاد است که عوض کردن و تحولات در کابینه دولت چندان تاثیری روی بازار سرمایه نخواهد داشت آیا که آنچه بر روی بازار تاثیر می گذارد واقعیت ا

عبده تبریزی با بیان اینکه مسئله بعضی از بانک ها نقدینگی نیست که بانک مرکزی آنرا با چاپ پول حل کند، اظهار کرد: بعضی از بانک ها پرسشها ساختاری دارند و بعضی نیز در سال های اخیر سوهایی به سپرده گذاران پرداخت کرده اند که در توان آنها نبوده و حل اینها کمی طول می کشد. فکر می کنم پرسشها بانک ها بطور طبیعی اقتصاد کشور عزیزمان ایران و البته رییس جمهور کشور را جهت دوره زمانی مشخصی آزار خواهد داد تا بتوانند مسایل را حل کنند.

وی راجع به نکول سپرده های بانکی نیز گفت: بانک مرکزی تلاش می کند تا راه حل هایی جهت موسساتی که این پرسشها را دارند بیابد.

عضو شورای عالی بورس در برابر عنوان انحصار مجوز شرکت های کارگزاری در بازار سرمایه با وجود نص صریح قانون سیاست های اصل چهل و چهار گفت: دادن مجوز تازه حتماً ایراد دارد چون در هیچ کاری نباید سرقفلی را از بین برد. هم اکنون در بازار سرمایه ۱۰۰ کارگزاری وجود دارد و این جهت بازاری که ۱۰ برابر کارگزاری ها است کفایت می کند.

بازار سرمایه با عوض کردن کابینه عوض کردن چندانی نمی کند ، کاهش کارمزد معاملات تا یک ماه دیگر

وی با تاکید بر اینکه اگر سرقفلی را در کسب و کار از بین ببرید خطر فساد وجود دارد، افزود: در مورد موسسات حسابرسی نیز وجود ۳۰۰ موسسه حسابرسی صحیح نیست چون در برابر کسی که به او کار داده مقاومت نمی تواند بکند و استقلال خودش را نمی تواند حفظ کند.

در یک حوزه ای در کشور عزیزمان ایران این اتفاق افتاده و ما شاهد فساد گسترده ای در آن شدیم و آن دفتر منزل های ثبت اسناد رسمی هست. زمانی بسیار معتبر بودند ولی با این استدلال که باید مجوز بدهیم تا انحصار شکسته شود باعث شده است که هم اکنون دفتر منزل های ثبت اسناد رسمی به آسانی کار پیدا نکنند و به ناچار هر نوع فسادی را آلوده می شوند.

یک عضو شورای عالی بورس اعتقاد است که عوض کردن و تحولات در کابینه دولت چندان تاثیری روی بازار سرمایه نخواهد داشت آیا که آنچه بر روی بازار تاثیر می گذارد واقعیت ا

عبده تبریزی افزود: هنگامی که دو شرکت کارگزاری وجود داشته باشد عنوان انحصار مطرح می شود ولی بین ۱۰۰ شرکت کارگزاری مسابقه وجود دارد. بالاخره افرادی که کار کرده اند و مجوز آنها ارزشی دارد بیایند جهت آنها ارزش سرقفلی را صفر کنند که چه شود، به اندازه تعداد کسانی که کاسبی می کنند مجوز بدهند که چه شود؟

وی ادامه داد: مجوز زیاد جهت کارگزاری ها صحیح نیست، فرض کنید ارزش سرقفلی کارگزاری بعد از دوره زمانی مشخصی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان شده است که به نظر می رسد این سرقفلی می تواند از سلامت نهادها حراست کند. ولی اگر این سرقفلی به مبلغ کمتری مثلاً یک میلیارد باشد و کارگزار بابت انحلال شرکت از سوی شرکت بورس نترسد خطر کسی که معامله می کند زیاد می شود بنابراین هر چه این سرقفلی بالاتر باشد خطر فساد معاملات کمتر و نگرانی از نظارت زیاد خواهد شد.

بازار سرمایه با عوض کردن کابینه عوض کردن چندانی نمی کند ، کاهش کارمزد معاملات تا یک ماه دیگر

عضو شورای عالی بورس درپاسخ به اینکه آیا با اخذ مالیات از سپرده های بانکی یا معامله گران کوتاه مدت نگر بازار سهام موافق هستید، گفت: ۱۰۰ درصد این عنوان از جمله مسایلی است که رخ خواهد داد و به آن سمت در حال حرکت هستیم. کما اینکه در بخش مسکن نیز حرکت کرده ایم و به نظر می رسد بسیاری از افراد مالیات بر سود مسکن در معاملات دست دوم را تایید می کنند.

وی افزود: جامعه در حال حرکت به آن سمت است و طبیعی است کسی که پول در بانک سپرده می کند کم ترین ریسک را قبول می کند بنابراین باید بیشترین مالیات را بدهد نه اینکه بر تصویر باشد. این البته مشمول بر ارقام کوچک نمی شود و مشمول بر ارقام بزرگ سپرده گذاری است ولی می شود معافیت هایی جهت عمده مردم که ارقام کوچکی دارند و مانده های محدودی در بانک ها نگهداری می کنند ارایه داد و مابقی را مشمول مالیات کرد که به نظر می رسد به این سمت حرکت می کنیم.

عبده تبریزی در برابر این پرسش که نظر شما در مورد عوض کردن احتمالی قیمت سود چیست؟ گفت: اگر فنر نقدینگی فرار کند و تورم اوج رود نیازی به کم شدن قیمت بانکی نیست.

وی با اشاره به چشم انداز قیمت ارز، مسکن و بازار سهام در نیمه دوم امسال گفت: هر نوع عوض کردن قیمت در این زمینه بستگی به تورم خواهد داشت ولی اگر خدای ناکرده فنر نقدینگی فرار کند اول بر روی ارز و بعد روی کامودیتی ها سپس بر روی بازار سهام و در نهایت بر روی مسکن تاثیر گذار خواهد بود.

عضو شورای عالی بورس در پاسخ به این پرسش ایسنا که پرسید نظر شما راجع به کم کردن کارمزدهای معاملات چیست گفت: شرکت بورس از این شورا مجوز کم کردن کارمزد معاملات تا ۲۰ درصد رقم های فعلی را دریافت کرده ولی در مورد خدماتی که کارگزاری ها ارایه می دهند قیمت کامزد کم کردن نمی یابد ولی در مورد معاملات بطور کلی از جمله صندوق ها یا درآمد ثابت و غیره قیمت کارمزد معاملات کم کردن می یابد که به نظر می رسد طی یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

واژه های کلیدی: بازار | کارمزد | تاثیر گذار | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار