غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی زمان احتمالی برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس

هنوز وقت دقیق برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در سال سوم مشخص نشده است ولی احتمالاً در نخستین نشست هیات رییسه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهیم کرد. 

زمان احتمالی برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس

زمان احتمالی برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس

عبارات مهم : برگزاری

هنوز وقت دقیق برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در سال سوم مشخص نشده است ولی احتمالاً در نخستین نشست هیات رییسه در این رابطه تصمیم گیری خواهیم کرد.

یک عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در اجلاسیه سوم در یکی از روزهای هشتم یا نهم خرداد خبر داد و گفت که صبح روز دوشنبه نمایندگان رییس جمهور جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی پرسش از رییس جمهور به کمیسیون اقتصادی مجلس می آیند.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به وقت اجرای انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم اظهار داشت: هنوز وقت دقیق برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در سال سوم مشخص نشده است ولی احتمالاً در نخستین نشست هیات رییسه در این رابطه تصمیم گیری خواهیم کرد.

زمان احتمالی برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس

وی با اشاره به نحوه و وقت اجرای این انتخابات در اجلاسیه دوم خاطرنشان کرد: قاعدتاً باید بنابر همان وقت بندی که سال گذشته انجام، و انتخابات هیات رییسه برگزار شد، امسال نیز تصمیم گیری خواهیم کرد که بر این اساس، ابتدا انتخابات هیات رییسه مجلس و بعد از آن، انتخابات هیات رییسه کمیسیون برگزار خواهد شد.

نماینده اصولگرای قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هنوز وقت قطعی مشخص نیست ولی یکی از روزهای هشتم یا نهم خردادماه این انتخابات برگزار خواهد شد که به احتمال نیرومند همان هشتم خواهد بود.

هنوز وقت دقیق برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس در سال سوم مشخص نشده است ولی احتمالاً در نخستین نشست هیات رییسه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهیم کرد. 

عضو اصولگرای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح پرسش از رییس جمهور در دستورکار هفتگی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است صبح روز دوشنبه و از ساعت ۱۰ صبح نمایندگان رییس جمهور جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی طرح پرسش از رییس جمهور در کمیسیون اقتصادی حاضر شوند.

امیرآبادی فراهانی در آخر گفت: آقای حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و زن لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رییس جمهور به نمایندگی از آقای روحانی در این نشست حاضر خواهند شد.

واژه های کلیدی: برگزاری | کمیسیون | انتخابات | رییس جمهور | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار