غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بعد از جام ملت‌ها تیم‌ملی فوتبال از پوشاک داخلی استفاده می‌کند / داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که ممکن است فردی تازه به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود. 

بعد از جام ملت‌ها تیم‌ملی فوتبال از پوشاک داخلی استفاده می‌کند / داورزنی

داورزنی: بعد از جام ملت ها تیم ملی فوتبال از پوشاک داخلی استفاده می کند

عبارات مهم : المپیک

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت که ممکن است فردی تازه به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا داورزنی در گفت وگو با برنامه «تهران ورزشی» در رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به آخرین اوضاع کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: بعضی رشته ها در ماه های ابتدایی سال 97 مسابقاتی را در پیش دارند تا بتوانند آمادگی مورد نیاز جهت حضور در این بازی ها را کسب کنند. اوضاع چند رشته منوط به شرایط آنها در همین مسابقه های است تا در صورتی که شرایط خوبی داشتند، به لیست اعزامی به جاکارتا اضافه شوند.

وی افزود: یک لیست بلند وجود داشت که کمیته ملی المپیک آن را به مسئولان بازی ها ارائه کرده است ولی اینکه آیا این افراد قطعا به بازی ها اعزام می شوند یا نه منوط به جمع بندی نهایی است که نهایتا تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد. ما به دنبال اعزام یک کاروان کیفی هستیم و افرادی که می توان روی موفقیت آنها حساب کرد در اولویت هستند البته یک نظریه هم مبنی بر حمایت از بعضی رشته هایی که مدال نمی گیرند وجود دارد که نگاه ستاد این است که این رشته ها نیز جهت حمایت از آنها حضور داشته باشند. در مجموع ظرف یکی دو هفته آینده لیست کاروان کشور عزیزمان ایران قطعی می شود.

بعد از جام ملت‌ها تیم‌ملی فوتبال از پوشاک داخلی استفاده می‌کند / داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعلام سهمیه های مربوط به وزنه برداری در المپیک 2020 توکیو که با کم کردن مواجه شده است گفت: ابتدا باید بگویم که ما از سال 2013 به بعد روند پاکسازی را داشتیم. راجع به این عنوان بحث مفصلی بین مسئولان صورت گرفت که در نهایت هم کمیته المپیک و هم فدراسیون وزنه برداری اعتراض خود را انجام خواهند داد و تا جایی که بتوانیم از تضییع حق مان جلوگیری می کنیم. عنوان کم کردن سهمیه های وزنه برداری یک تصمیم کلی بود که به کمیته بین المللی المپیک هم اعلام شد و مسئولان این کمیته آن را تایید و تصویب کردند، به هر حال باید بحث در فدراسیون جهانی و IOC دنبال شود تا شدت این تصمیم را کم کردن بدهیم.

داورزنی راجع به بیانیه رسول خادم بعد از مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی که در آن باز هم به نوعی به اختلافات با وزارت ورزش اشاره کرده بود، عنوان کرد: باید بگویم که هیچ مشکلی با خادم و فدراسیون کشتی نداریم. وزارت ورزش فدراسیون کشتی هر دو از یک بدنه هستند و نباید این دو نهاد را تفکیک کرد. مسئولیت همه اتفاقات در ورزش با وزارتخانه است و اینکه بخواهیم جداسازی کنیم منطقی نیست. از طرف دیگر فدراسیون نیز برنامه ها و استراتژی خود را جهت بازی های آسیایی و المپیک 2020 دارند. در واقع فدراسیون یک ماموریت و ما نیز در وزارت ورزش یک ماموریت را دنبال می کنیم. ما تاکنون همه حمایت هایی را که باید از کشتی انجام می دادیم را انجام داده ایم، به هر حال موضوعاتی است که بحث مربوط به اختلافات وزارت ورزش و فدراسیون نمی شود. در واقع اختلافاتی وجود دارد که باید در نهادهای بالادستی بررسی شود و موضوع، فراتر از کشتی هست. وزارت ورزش به همه تعهداتی که داشته عمل کرده و تلاش می کنیم این تعامل تقویت شود. ما از کشتی در میدان های پیش رو حمایت می کنیم چون مردم نیز این انتظار را دارند که کشتی در بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 حضور قدرتمندانه داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که ممکن است فردی تازه به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود. 

وی در تصویر العمل به عنوان لباس تیم ملی فوتبال جهت حضور در جام جهانی 2018 گفت: سیاست کلی وزارت ورزش در سال 97 استفاده از برند داخلی است و این عنوان به همه فدراسیون ها و ادارات کل نیز ابلاغ شده است هست. در حال حاضر 18 تیم در فدراسیون فوتبال فعالیت دارند که در 17 تیم از برند داخلی استفاده می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در جلسه ای که برگزار شد قرار بر آن شد که در سال 96 ورود کالا و البسه با برند خارجی ممنوع شود، در این شرایط قراردادی از قبل بسته شده است بود که باید تا آخر جام جهانی به آن عمل کرد طبق کارهایی که انجام شده است این قرارداد از حالت اسپانسری به تجاری تبدیل شده است است که فدراسیون فوتبال با عنایت به مصوبه در دولت جهت جلوگیری از ورود البسه با برند خارجی این کار را انجام داد. قرار است بعد از بازی های جام ملت های آسیا از پوشاک با برند داخلی جهت تیم ملی بزرگسالان استفاده شود.

داورزنی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش یک نظارت کلی دارد و اینگونه نیست که ما بی تفاوت باشیم ضمن اینکه دستگاه های نظارتی و سایر نهادها حضور دارند، با توجه به حساسیت های فوتبال بررسی های مورد نیاز انجام می شود و هرجا که نیاز به اصلاحات باشد این کار صورت می گیرد. باید بگویم که در این حوزه روند روبه اصلاح است بویژه جهت سرخابی ها و خود فدراسیون.

بعد از جام ملت‌ها تیم‌ملی فوتبال از پوشاک داخلی استفاده می‌کند / داورزنی

وی در آخر راجع به اضافه شدن یک عضو تازه به هیئت مدیره کلوب پرسپولیس گفت: این عنوان از اختیارات وزیر است ولی شاید در آینده چنین اتفاقی رخ بدهد ضمن اینکه هیئت مدیره نیز باید راجع به ادامه کار گرشاسبی تصمیم بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که ممکن است فردی تازه به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود. 

واژه های کلیدی: المپیک | فوتبال | داورزنی | استفاده | وزارت ورزش و جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار