غلّه – دانه امام حسین علیه السلام امام حسین

غلّه – دانه: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث حبس و شلاق، مجازات آدم‌ربایان متعرض

دادگاه، متهمانی را که در دو پرونده جداگانه بعد از آدم ربایی، اقدام به آزار و اذیت شهروندان کرده بودند، به ده ها سال حبس و شلاق محکوم کرد. در پرونده اول سه جو

حبس و شلاق، مجازات آدم ربایان متعرض

عبارات مهم : نیسان

دادگاه، متهمانی را که در دو پرونده جداگانه بعد از آدم ربایی، اقدام به آزار و اذیت شهروندان کرده بودند، به ده ها سال حبس و شلاق محکوم کرد. در پرونده اول سه جوان که قصد کمک به زنی جوان را داشتند، بعد از آنکه او را از چنگال متجاوزان رها کردند، خود تصمیم به تعرض گرفتند. این زن جوان آخرهای فروردین ماه سال گذشته با حالتی پریشان به کلانتری ١٧٦ حسن آباد رفت و از آزارش از سوی چند جوان در بیابان های اطراف خبر داد.

با طرح این شکایت با عنوان ترساندن و آزار و اذیت، پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ فرستاده شد و زن جوان در آنجا گفت: من در زمینه تهیه وسایل تزئینی فعالیت می کنم و جهت این کار نیاز به سنگ داشتم- عصر روز اتفاق جهت تهیه مقداری سنگ شنی که می خواستم در کارهایم استفاده کنم به زمین های کشاورزی اطراف اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم رفته بودم. در آنجا دو جوان که سوار یک موتورسیکلت بودند هنگامی که من را دیدند قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم.

حبس و شلاق، مجازات آدم‌ربایان متعرض

هنوز مدت زیادی نگذشته بود که ناگهان سرنشینان دو دستگاه ماشین نیسان که سه نفر بودند از دور متوجه درگیری ما شدند و خود را به آنجا رساندند و به حمایت از من با استفاده از چاقو، دو موتورسوار را فراری دادند. بعد از فرار موتورسواران، راننده یکی از نیسان ها به من گفت منطقه امن نیست و پیشنهاد داد من را به شهر برسانند. من هم با تصور اینکه آنها در حمایت از من با آن دو مزاحم درگیر شده است اند، به آنها اعتماد کردم و سوار یکی از خودروهای نیسان شدم، ولی در میان راه ناگهان عوض کردن مسیر دادند و به بیابان های اطراف حسن آباد رفتند.

آن موقع بود که متوجه نیت واقعی آنها شدم، ولی دیگر هیچ کاری از دستم برنمی آمد. به گفته زن جوان، در بیابان، فرد چهارمی هم به آن سه نفر اضافه شده است بود و چهار نفری نقشه شوم خود را عملی کرده و بعد هم او را در تاریکی شب در بیابان رها کرده بودند. با توجه به حساسیت پرونده، تیم خاص ای از کارآگاهان مسئول پیگیری به پرونده شد و در نهایت با مشخصاتی که شاکی از متهمان داده بود، یکی از آنها به نام فرهاد شناسایی و دستگیر شد.

دادگاه، متهمانی را که در دو پرونده جداگانه بعد از آدم ربایی، اقدام به آزار و اذیت شهروندان کرده بودند، به ده ها سال حبس و شلاق محکوم کرد. در پرونده اول سه جو

در ادامه، فرهاد بعد از مواجهه حضوری با شاکی پرونده لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به آزار و اذیت شاکی، سه نفر همدستش را که از بستگانش بودند به نام های سعید، سیامک و رحیم معرفی کرد. سعید با تأیید بیانات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «راننده ماشین نیسان هستم. در کیلومتر ٦٥ اتوبان پایتخت کشور عزیزمان ایران – قم متوجه شدم که چند جوان با یک زن جوان درگیر شده است اند. هنگامی که این زن مرا دید، از من درخواست کمک کرد و من نیز با آن جوان ها درگیر شدم. در حین درگیری، سیامک و رحیم نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمدند و نهایتا آنها را فراری دادیم، ولی در ادامه تصمیم گرفتیم خودمان نقشه شومی را اجرا کنیم.

در نهایت هر سه متهم دیگر پرونده نیز دستگیر شدند و بعد از تکمیل تحقیقات، پرونده متهمان جهت محاکمه به دادگاه کیفری استان، شعبه هفتم فرستاده شد و قضات دادگاه کیفری استان بعد از برگزاری جلسه محاکمه، در مورد اتهام رابطه نامشروع هر چهار متهم را گناهکار تشخیص دادند و دو نفر از آنها را به صد ضربه شلاق، یکی دیگر از متهمان را به ٩٩ ضربه شلاق و متهم ردیف چهارم را به ٢٠ ضربه شلاق محکوم کردند. همچنین متهمان ردیف اول و دوم هر کدام به دو سال تبعید و دو سال ممنوعیت رانندگی وسایل نقلیه عمومی و ماشین های امدادرسان محکوم شدند. روز گذشته متهمان پای میز محاکمه رفتند و این بار به اتهام آدم ربایی به قضات پاسخ دادند. در نهایت هیئت قضات جهت تصمیم گیری وارد شور شدند.

در دومین پرونده، حکم متهمی که پنج پسر و یک زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، از سوی دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت. متهم ٢٨ ساله که در شعبه دوم مورد محاکمه قرار گرفته بود، هرچند از سوی شاکیان مورد شناسایی قرار گرفت، ولی فقط دو مورد تعرض را قبول کرد و مدعی شد تجاوز به معنایی که در قانون آمده است را مرتکب نشده هست. متهم راجع به اینکه آیا پول های متهمان را دزدی می کرد هم گفت: من این پول ها را دزدی می کردم که بتوانم هزینه مواد مخدری که استفاده می کردم را تأمین کنم.

حبس و شلاق، مجازات آدم‌ربایان متعرض

متهم بعد از آخر دفاعیات خود به ٦٠ سال حبس به خاطر آدم ربایی، ٧٢ سال حبس به خاطر دزدی و دوسال ونیم حبس به خاطر استفاده از اسپری فلفل و ٥٩٤ ضربه شلاق به خاطر دزدی مقرون به آزار و ٢٠٠ ضربه شلاق به خاطر آزار و اذیت دو کودک محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.

دادگاه، متهمانی را که در دو پرونده جداگانه بعد از آدم ربایی، اقدام به آزار و اذیت شهروندان کرده بودند، به ده ها سال حبس و شلاق محکوم کرد. در پرونده اول سه جو

اخبار حوادث – شرق

واژه های کلیدی: نیسان | پرونده | بیابان | استفاده | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار